Kalite ve Üretim
Naturiga’nın Spirulinası Güney Çin Denizi'nde Hainan bölgesinde bulunan zengin ormanlarla çevrili,kentsel ve tarımsal kirlilikten korunmuş,tertemiz tropik iklimi ve havası ile yüksek mineralli suyu bulunan ve bölgenin "yerel Hawaii'si" olarak adlandırılan bir adada yetişir.
İnsan yapımı havuzlarda,yüksek mineralli,içme suyu kalitesinde yeraltı suları ile yetiştirilen Spirulina'nın böylece dışarıdan geçecek toksin ve ağır metallerden uzak tutulması sağlanır.
Uzun saatler süren güneş ışığı, ılık ve alkali koşullarda yetişen spirulina için ideal koşulları sağlar.
Cıva, kurşun ve diğer tüm zararlı bileşenlere karşı titizlikle kontrol edilir. Ayrıca, spirulina yosunlarının yetiştiği havuzlar pH değeri ve bakteriler açısından da düzenli olarak test edilir.
Spirulina yosununu sudan yakalayan ince bir örgü elekle hasat edilir.Elekten geçirilen spirulina yıkama havuzuna aktarılır,elle yıkanır.
Islak haldeki spirulina yosunu,besin içeriğini muhafaza ederken hızlıca tüm nemi buharlaştıran bir kurutma odasına yerleştirilir ve daha sonra ince yeşil bir toz olarak öğütülür,büyük hava geçirmez çuvallara konularak,deniz yolu ile Avrupa birliği Soil Assosiation organik tarım sertifikası uygunluğu testlerine girmek üzere İngiltere'ye gönderilir.
Avrupa birliği standartlarına uygun organik tarım sertifikasını kazanan Spirulina Naturiga ekibi tarafından Avrupa'dan ithal edilerek ülkemize getirilir.İthalat aşamasında T.C Tarım Bakanlığının uygun gördüğü testler bağımsız laboratuvarlar tarafından yapılır ve en son olarak ülkemizde Ecocert organik tarım sertifikasını alır.
Spirulina alırken dikkat edilmesi gereken en önemli nokta,organik tarım esaslarına göre yetiştirililen sertifikalı ve gerekli tüm testleri geçmiş,temiz bir ürün olduğundan emin olunması gerekliliğidir.
Neden Bu Ürünü Kullanmalıyım?
Spirulina dünyanın en çevre dostu protein kaynaklarından biri olan mavi-yeşil alglerden oluşan bir yosun türüdür.Dünyada 2,4 milyar yıldır varolduğu bilinmektedir.
Spirulina doğal olarak yüksek oranda protein içerir(%66 oranında).Doğal olarak lif kaynağıdır.
NASA ve Avrupa Uzay Ajansı tarafından da astronotların besin ihtiyaçlarını karşılayabilmek için yüksek besin değerlerinden dolayı tercih edilmektedir.
Naturiga'nın spirulinası renklendirici,katkı maddesi,ilave şeker,raf ömrünü uzatmak için herhangi bir kimyasal içermez. Tamamen doğal,sertifikalı organik,%100 Spirulina yosunu tozudur.
Menşei:Çin(Güney Çin Denizi/Hainan adaları)
Nasıl Kullanırım?
Organik spirulina tozu ihtiyaca göre 1-3 çay kaşığı kadar bir bardak suya karıştırılarak tüketilebilir ve saf bir ilave olarak tüketilebilir veya taze meyvelerle,sebzelerle hazırlanmış besleyici smoothie'lere karıştırılabilir.Yulafli kahvaltılık kaselere,süt ve ya bitkisel sütlere,yoğurt veya bitkisel yoğurtlara,sebze çorbalarına eklenebilir.Salataların üzerine serpilebilir
Hamur işleri, makarna sosları ve dondurmalar da dahil olmak üzere bir çok tarifte keyifle kullanılabilir.
BESİN DEĞERLERİ:
100 gr
KJ/Kcal
1421/335
Yağ(g)
1
Doymuş yağ(g) 0,5
Karbonhidrat(g) 12,0
Şekerler(g) 0
Lif(g) 5,1
Protein(g) 66
Tuz(g) 0,9
Vitaminler ve Mineraller
%BRD*
Demir(mg) 47%
Magnezyum(mg) 80%
*Ortalama değerlerdir. Ortalama bir yetişkinin Günlük Referans Alım(RA) değeri (8400KJ / 2000kcal)
Orfika Ürün İade ve Değişim Şartları
Orfika olarak, müşteri memnuniyetini ön planda tutuyor ve alışveriş deneyiminizi olabildiğince sorunsuz hale getirmeyi hedefliyoruz. Bu nedenle, ürün iade ve değişim süreçlerimizle ilgili aşağıdaki şartları belirlemiş bulunmaktayız. Lütfen satın almadan önce bu şartları dikkatlice okuyunuz.
1. İade ve Değişim Süresi:
Satın aldığınız ürünleri, teslimat tarihinden itibaren [Belirtilecek Süre - Örneğin: 14 gün] içerisinde iade veya değişim talebinde bulunabilirsiniz. Bu süre, cayma hakkı süresi ile uyumlu olabilir.
2. İade ve Değişim Şartları:
İade veya değişim talebinizin kabul edilebilmesi için aşağıdaki şartların sağlanması gerekmektedir:
Ürün Orijinal Ambalajında Olmalı: Ürün, orijinal ambalajı ve tüm aksesuarları ile birlikte eksiksiz olarak iade edilmelidir. Ambalajı hasarlı veya eksik olan ürünlerin iadesi veya değişimi kabul edilmeyebilir.
Ürün Kullanılmamış Olmalı: Ürün, herhangi bir şekilde kullanılmamış, hasar görmemiş ve tekrar satılabilir durumda olmalıdır.
Etiketleri Üzerinde Olmalı: Ürünün üzerindeki tüm etiketler ve barkodlar çıkarılmamış olmalıdır.
Fatura İbraz Edilmelidir: İade veya değişim talebinizle birlikte orijinal faturanın veya sipariş numarasının ibraz edilmesi zorunludur.
3. İade ve Değişim Talebi Nasıl Yapılır?
İade veya değişim taleplerinizi aşağıdaki yöntemlerden biriyle iletebilirsiniz:
[İletişim Kanalı 1 - Örneğin: Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası] numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayarak.
[İletişim Kanalı 2 - Örneğin: E-posta Adresi] adresine e-posta göndererek.
[İletişim Kanalı 3 - Örneğin: Web Sitesi İade/Değişim Formu] üzerinden online olarak.
[Mağaza İçi İade/Değişim Prosedürü - Eğer Mağaza Varsa] doğrudan mağazalarımıza başvurarak.
Talebinizi ilettiğinizde, iade veya değişim süreci ile ilgili detaylı bilgi tarafınıza iletilecektir.
4. İade ve Değişim İşlemleri:
İade İşlemleri: İade talebiniz onaylandığında, ürün bedeli ödeme şeklinize göre [Belirtilecek Süre - Örneğin: 7-10 iş günü] içerisinde tarafınıza iade edilecektir. İade tutarı, kargo ücretini kapsamayabilir.
Değişim İşlemleri: Değişim talebiniz onaylandığında, stok durumuna göre istediğiniz yeni ürün tarafınıza gönderilecektir. Değişim talebinizdeki ürünün fiyatı, değiştirmek istediğiniz ürünün fiyatından farklı ise, aradaki farkın ödenmesi veya iadesi söz konusu olabilir.
5. İade ve Değişim Kapsamına Girmeyen Ürünler:
Aşağıdaki ürünler, hijyen ve sağlık koşulları gereği iade veya değişim kapsamına girmeyebilir:
Açılmış, kullanılmış veya hasar görmüş gıda ürünleri.
Ambalajı açılmış veya hasar görmüş kişisel bakım ürünleri.
Son kullanma tarihi geçmiş veya yaklaşan ürünler.
Özel olarak sipariş edilen veya kişiye özel olarak hazırlanan ürünler.
Cayma hakkı süresi geçmiş ürünler.
6. Kargo Ücretleri:
İade: İade talebinizin nedeni, Orfika kaynaklı bir hata (yanlış ürün gönderimi, hasarlı ürün vb.) ise, iade kargo ücreti tarafımızca karşılanacaktır. İade talebinizin nedeni kişisel bir tercih ise, iade kargo ücreti alıcıya aittir.
Değişim: Değişim talebinizin nedeni, Orfika kaynaklı bir hata ise, değişim kargo ücreti tarafımızca karşılanacaktır. Değişim talebinizin nedeni kişisel bir tercih ise, değişim kargo ücreti alıcıya aittir.
7. Hasarlı veya Kusurlu Ürünler:
Teslim aldığınız üründe bir hasar veya kusur tespit etmeniz durumunda, lütfen en kısa sürede bizimle iletişime geçiniz. Hasarlı veya kusurlu ürünler, gerekli incelemelerin ardından iade veya değişim sürecine dahil edilecektir.
8. İletişim:
İade ve değişim süreçlerimizle ilgili herhangi bir sorunuz veya talebiniz olması halinde, lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyiniz:
Telefon: +90 332 502 70 83
E-posta: info@haskontarim.com
Adres: Havzan Mah. Yeni Meram Cad. No:17/A Meram/KONYA
Son Güncelleme Tarihi: 16/03/2025
Lütfen alışveriş yapmadan önce bu iade ve değişim şartlarını okuyunuz. Bu şartlar, yasal haklarınızı etkilemez.
Bu ürüne henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yapmak ister misin ?