Kalite ve üretim
Organik kakao çekirdeklerinden fair trade tarım uygulamaları ile üretilmekte olan Naturiga kakao tozu geleneksel yöntemlerle işlenmektedir.
Nadir bulunan, ince kabuklu, yüksek kaliteli ve doğal aromalı Criollo kakao çekirdekleri el ile toplanır ve toplanan ham kakao meyvesi kutudan kutuya aktarılarak uygun bir şekilde havalandırılması sağlanır.Daha sonra güneşte büyük tepsilerde kuru kalmaya bırakılırlar;bu nokta kırmızımsı kahverengi renginin geliştiği yerdir.Neminin ve orijinal acı tadının çoğunu bu noktada kaybedecektir.
Fabrikaya doğru yola çıkan ham kakao çekirdeklerinin nem seviyesi yol boyunca kontrol altında tutulur.
Fabrikada dikkatle yıkanan ham kakao taneleri,tropikal bölgede yetişmesi nedeniyle taşıma riski bulunan bakterilerden kesin olarak arındırılmak için,besin değerlerini de koruyacak şekilde özel bir yöntemle "nazik kavurma" adı verilen yöntemle düşük ısıda kısa süre kavrulur.
Bu noktada aroması ve lezzeti gelişir ve dış kabuğu gevşer.Kabuklarından ayrılır,geriye sadece kakao çekirdeği kalır.
Çekirdekte bulunan kakao yağını çıkarmak için kahverengi bir kütleye dönüşünceye kadar mekanik olarak bastırılır.
Sonuç,katı bir "kakao keki" olup,bu kek toz halinde öğütülür.Tüm bu süreç esnasında kakao organik tarım esaslarına göre hiçbir zirai ilaç ve kimyasal işlemle karşılaşmaz.
Üretim aşamasında alkalize ve Dutch processing denilen işlem uygulanmaz.
Üreticiden yola çıkan kakao tozu ülkemize gelmeden önce Avrupa Birliği standartlarına uygunluk testleri için Avrupa birliği içinde bulunan kalite kontrol tesislerine gönderilir.
İlave şeker,katkı maddesi,renklendirici ve raf ömrünü uzatmak için herhangi bir kimyasal içermez.Tamamen %100 kakao tozudur.
Naturiga Kakao tozu, iyi tarım kooperatiflerinden biri olan ve Fairtrade üretimi yapan tedarikçisinden temin edilir.
Nasıl kullanırım?
Ilık sütün içine agave,bal gibi doğal bir tatlandırıcı ile karıştırılarak lezzetli ve sıcak bir içecek hazırlanabilir,smoothielerde kullanılabilir.Kahvaltılık yulaflı kaselere eklenebilir.
Kek,pasta,ev yapımı çikolata,dondurma ve bir çok hamur işi ürüne lezzet katar.
BESİN DEĞERLERİ: 100 gr
KJ/Kcal
1368/328
Yağ(g)
12
Doymuş yağ(g) 8
Karbonhidrat(g) 22,0
Şekerler(g) 0,7
Lif(g) 22
Protein(g) 22
Tuz(g) 0
Vitaminler ve Mineraller
%BRD*
Potasyum(mg) 72%
Demir(mg) 64%
Bakır(mg) 350%
Magnezyum(mg) 141%
*Ortalama değerlerdir. Ortalama bir yetişkinin Günlük Referans Alım(RA) değeri (8400KJ / 2000kcal)
Orfika Ürün İade ve Değişim Şartları
Orfika olarak, müşteri memnuniyetini ön planda tutuyor ve alışveriş deneyiminizi olabildiğince sorunsuz hale getirmeyi hedefliyoruz. Bu nedenle, ürün iade ve değişim süreçlerimizle ilgili aşağıdaki şartları belirlemiş bulunmaktayız. Lütfen satın almadan önce bu şartları dikkatlice okuyunuz.
1. İade ve Değişim Süresi:
Satın aldığınız ürünleri, teslimat tarihinden itibaren [Belirtilecek Süre - Örneğin: 14 gün] içerisinde iade veya değişim talebinde bulunabilirsiniz. Bu süre, cayma hakkı süresi ile uyumlu olabilir.
2. İade ve Değişim Şartları:
İade veya değişim talebinizin kabul edilebilmesi için aşağıdaki şartların sağlanması gerekmektedir:
Ürün Orijinal Ambalajında Olmalı: Ürün, orijinal ambalajı ve tüm aksesuarları ile birlikte eksiksiz olarak iade edilmelidir. Ambalajı hasarlı veya eksik olan ürünlerin iadesi veya değişimi kabul edilmeyebilir.
Ürün Kullanılmamış Olmalı: Ürün, herhangi bir şekilde kullanılmamış, hasar görmemiş ve tekrar satılabilir durumda olmalıdır.
Etiketleri Üzerinde Olmalı: Ürünün üzerindeki tüm etiketler ve barkodlar çıkarılmamış olmalıdır.
Fatura İbraz Edilmelidir: İade veya değişim talebinizle birlikte orijinal faturanın veya sipariş numarasının ibraz edilmesi zorunludur.
3. İade ve Değişim Talebi Nasıl Yapılır?
İade veya değişim taleplerinizi aşağıdaki yöntemlerden biriyle iletebilirsiniz:
[İletişim Kanalı 1 - Örneğin: Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası] numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayarak.
[İletişim Kanalı 2 - Örneğin: E-posta Adresi] adresine e-posta göndererek.
[İletişim Kanalı 3 - Örneğin: Web Sitesi İade/Değişim Formu] üzerinden online olarak.
[Mağaza İçi İade/Değişim Prosedürü - Eğer Mağaza Varsa] doğrudan mağazalarımıza başvurarak.
Talebinizi ilettiğinizde, iade veya değişim süreci ile ilgili detaylı bilgi tarafınıza iletilecektir.
4. İade ve Değişim İşlemleri:
İade İşlemleri: İade talebiniz onaylandığında, ürün bedeli ödeme şeklinize göre [Belirtilecek Süre - Örneğin: 7-10 iş günü] içerisinde tarafınıza iade edilecektir. İade tutarı, kargo ücretini kapsamayabilir.
Değişim İşlemleri: Değişim talebiniz onaylandığında, stok durumuna göre istediğiniz yeni ürün tarafınıza gönderilecektir. Değişim talebinizdeki ürünün fiyatı, değiştirmek istediğiniz ürünün fiyatından farklı ise, aradaki farkın ödenmesi veya iadesi söz konusu olabilir.
5. İade ve Değişim Kapsamına Girmeyen Ürünler:
Aşağıdaki ürünler, hijyen ve sağlık koşulları gereği iade veya değişim kapsamına girmeyebilir:
Açılmış, kullanılmış veya hasar görmüş gıda ürünleri.
Ambalajı açılmış veya hasar görmüş kişisel bakım ürünleri.
Son kullanma tarihi geçmiş veya yaklaşan ürünler.
Özel olarak sipariş edilen veya kişiye özel olarak hazırlanan ürünler.
Cayma hakkı süresi geçmiş ürünler.
6. Kargo Ücretleri:
İade: İade talebinizin nedeni, Orfika kaynaklı bir hata (yanlış ürün gönderimi, hasarlı ürün vb.) ise, iade kargo ücreti tarafımızca karşılanacaktır. İade talebinizin nedeni kişisel bir tercih ise, iade kargo ücreti alıcıya aittir.
Değişim: Değişim talebinizin nedeni, Orfika kaynaklı bir hata ise, değişim kargo ücreti tarafımızca karşılanacaktır. Değişim talebinizin nedeni kişisel bir tercih ise, değişim kargo ücreti alıcıya aittir.
7. Hasarlı veya Kusurlu Ürünler:
Teslim aldığınız üründe bir hasar veya kusur tespit etmeniz durumunda, lütfen en kısa sürede bizimle iletişime geçiniz. Hasarlı veya kusurlu ürünler, gerekli incelemelerin ardından iade veya değişim sürecine dahil edilecektir.
8. İletişim:
İade ve değişim süreçlerimizle ilgili herhangi bir sorunuz veya talebiniz olması halinde, lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyiniz:
Telefon: +90 332 502 70 83
E-posta: info@haskontarim.com
Adres: Havzan Mah. Yeni Meram Cad. No:17/A Meram/KONYA
Son Güncelleme Tarihi: 16/03/2025
Lütfen alışveriş yapmadan önce bu iade ve değişim şartlarını okuyunuz. Bu şartlar, yasal haklarınızı etkilemez.
Bu ürüne henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yapmak ister misin ?